Tuesday, April 28, 2009

World's Smallest Penis


What da hell? Where is it? What da F is that? Is this what they call an enlarged clitoris?

Note: This video is not NSFW, but it's a physiological marvel.




Do those things come smaller than that?
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

161 comments:

janest43 said...

I'm just saying. I am a nurse so actually I have seen this type before but never being exposed to the public.

Anonymous said...

BABY DICK

Anonymous said...

baby dick

Anonymous said...

OMG.... I NEVER thought that a fully grown man can be that obviously little!

Anonymous said...

I'm lost, my picture doesn't go down that far, or maybe it does and its that small either way...BUMMER

Anonymous said...

How tragic.

Anonymous said...

ok so the cops get booed for doing their jobs? like seriously and oh i didn't see a penis

Anonymous said...

he deserved every taze. it was a he right?

D. Johnson said...

That man didn't deserve that kind of treatment! They couldn't just arrested him and left it at that. That's clear police brutality and he needs to sue.

Anonymous said...

mine's actually smaller that that...

B-More Kim said...

He has ball(wink-wink)
Maybe he has a peek-a-boo dick. Comes out like a turtle head when its hard

Anonymous said...

Possibly. Mine's only 3.5" hard.

Anonymous said...

The cops gave him a few chances. they should have taken him down and cuffed him harder then it wouldn't have escalated to tazing. Nobody wants to see some naked asshole running around exposing his EXTREMELY TINY PRICK. (Funny as hell though)

Anonymous said...

viena saguse

Anonymous said...

women r evil, that aint that small. he is an idiot tho.

missygrant said...

I just think he's very angry with himself as well as everyone else.
He might just feel he was forgot about.
I feel sorry for him. He was BARELY exposed.

Anonymous said...

w/e missy u r just another dumb woman size doesnt matter and who's to say he cant get real big from that. women r so judgemental and need to stop judging men on size.

Anonymous said...

1 grose never seen that small a DI... i cant say is maby its a VJ but W/E it was police brutality by far no doubt in my mind that much taze can leave brain damage SUE!!!! trust me you cant lose. X( !#@$ small dick though dude what happend a birth?........

monsterface93 said...

lol that is bad cops are mad with power

Anonymous said...

Does anyone know where this occurred, and what happened to the cops after? Did he sue? He was out of line but the cops took it way too far.

Anonymous said...

u don't dissapoint about ur panis size. ur panis size is small bt u have lot's of of energy and power that all cops take 10-15 minuts catch u

Anonymous said...

WTFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I HAD TO STOP THE VIDEO JUST TO LOOK DAT THING.......DAMM MY MAN IS WAYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BETTTA DAT.............THANK GOD!

Anonymous said...

yeah i agree, that is a quite small penis.... BUT WTF IS WITH THE POLICE??!

Anonymous said...

toooooooooooooo civiliz:)) crezy people

Anonymous said...

such a smalllllll size, can't belive how does he enjoys making love with his patner.....

Anonymous said...

id do him

Anonymous said...

it was defintely an eyeful

Anonymous said...

"w/e missy u r just another dumb woman size doesnt matter and who's to say he cant get real big from that. women r so judgemental and need to stop judging men on size."
it's natural for a woman to want size.
it goes back to how we as a species work.
we try to find a mate that will give us a child.
woman are naturally attracted to men with bigger penises.
deal with it.

Anonymous said...

"""w/e missy u r just another dumb woman size doesnt matter and who's to say he cant get real big from that. women r so judgemental and need to stop judging men on size."
it's natural for a woman to want size.
it goes back to how we as a species work.
we try to find a mate that will give us a child.
woman are naturally attracted to men with bigger penises.
deal with it."""

Actually you stupid fuck back in the days of greece and rome it was preferable to have a small uncircumsised penis. Big penises were asosciated with the tribes of barbarians and were looked down on. Just like bieng fat used to be attractive because it meant you were rich because every one else was to poor to afford enuf food to get fat. And how bieng tan used to be looked down on because that meant you were a field worker and poor which is why whenever the rich would go outside they would be in viels and have umbrellas so they could stay pale. Same principal.

And size to a practicall extent has NOTHING to do with fertilety. Dumbass.

CORNFEEDBEEF said...

POOR GUY! HAS A SUPER SMALL DICK AND GOT BEAT UP BY POLICE BAD DAY FOR HIM . GOOD LUCK MAN

Anonymous said...

well now.. i'm gonna laugh for the next 3 days. cops did take it a little to extreme though. they could have easily taken him down to the ground and cuffed. there was no need for the fucking tazer. there were 5 fucking cops for fucks sake. apparently they were just too big of pussies to touch a naked guy. ha, american law enforcement. biggest bunch of pricks on the earth for the most part..!

Anonymous said...

im speechless

Anonymous said...

what tha......he's menomated......it's sickness!

Anonymous said...

OH MY GOD ....I FEEL GIGANTIC. Let me get naked look at the mirror and be in all my glory. lol

Anonymous said...

hey.atleast he had the balls to show it.

Anonymous said...

LOL HE WAS PROLLY DRUNK ,So i wonder if he was drunk kuz his girl left him for a "hint" BIGGER MAN!!! LOL!!!

Anonymous said...

mine is smaller.

Anonymous said...

considering the number of comments this post is getting, he got what he wanted, his 15 minutes of fame (good or bad).

Anonymous said...

this guy was just straight trippin a little bit yeard its cochella cops were a bit ridiculous

Anonymous said...

id of been throwin blows str8 at them pigs if they treated me like that

daniel de la cruz said...

wow. is that cop wearing a sword?... that guy has such a small dick, isnt he ashamed?

danielle said...

ok i understand why they orginally tazed him, to subdue him, but why did they taze him again when he was on the ground!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? thats clear police brutallity

Anonymous said...

DAT WAS FUNNY HE SHOULD MAKE ANOTHER ON IN THE MIDDLE OF NY OR LA

Anonymous said...

The idiot amateur videographer stating "freedom of speech" was lucky he didn't get arrested for interfering with the police. Yes, he can video (and say anything he likes short of inciting a riot), but no he can't get in the way. Getting too close constitutes getting in the way. It isn't safe for the police or the public to have people crowding in on an arrest, and they will arrest journalists who fail to obey police instructions. It happens every day, and professional journalists know the rules.

Anonymous said...

Did he realizes that they were laughing at him? becuz it seemed like he didnt. LOL. Some dude ran up with a camera and took a picture of it.... when that happens u know something must be wrong with ur penis..... ROFL

Anonymous said...

omg im soo blasting this on myspace haha lol that guy was definetly on sumthin although those pigs were fucked up,there was no need for those two tazes to the chest and neck..that was fucked up but i dont even think the guy cared he was soo twisted lol

Anonymous said...

i wonder how small his dick was when he was a baby poor guy and he makes my cock feel MASSIVE

Anonymous said...

Forget about his penis size, that was some inhumane madness right there. Please tell me these morons had some consequences for their actions. Complete bullshit.

Anonymous said...

its obvious the police gave him multiple chances to put something on... he was breaking the law by disturbing the peace and indecent exposure the police were well within the scope of their duties they resolved the situation without hurting the guy. good job officers.

Freak said...

No matter what site I join, I seem to just find stupid unsympathetic people who will readily degrade and insult other people for whatever reason they can.

Have any of you people who laughed at this poor guy ever googled "micropenis". (I’m sure most of you sick people would find it amusing and I truly hope that none of your children ever suffer from micropenis as I am sure you all would most likely disown such freaks even though they were your own child).

It happens in about 0.05% of all male births due to the foetus not being exposed to enough androgens when forming. Also boys who were otherwise born normal can have development problems when going through puberty. I was one of those boys and due to 2 brain tumours pressing against my pituitary gland, my body was unable to produce and regulate the release of the proper hormones in the correct ratios, so my penis never developed at all when going through puberty. Instead I developed female breasts and I have been degraded and humiliated all my life about my abnormalities.

Those cops need to be sacked. They definitely have no idea how to deal with such a trivial problem. They guy was in no way violent; he could have just been cuffed and walked away and placed into a police vehicle.

My guess is that the guy has been ridiculed and humiliated all his life to the point that he now has a humiliation perversion and this is why he was putting himself on display. I developed a humiliation and repulsion perversion myself after 20 years of humiliation. I get aroused by prostitutes laughing at me and humiliating me.

I hope the guy is ok and he charges the police with assault. All the people who laughed at him should think that maybe someone you love has this same problem and you just don’t know. Very few people know I have a micropenis, many women suspect that I am gay because I have never had a girlfriend and I decline any offers from any female as I can obviously see for myself how the majority of you all feel about tiny penises. I wouldn’t dare be with any woman unless I was paying her and she had no idea who I was. I had posted one blog here and was considering making this place my new blogging site but obviously the quality of people seems to be similar wherever I go so I think I shall forget about blogging.

Anonymous said...

fuck the police!!!

Anonymous said...

Omg!! gross!!

Anonymous said...

the fat di*k with the tazer was bullied at school i think!!! wat a IDIOT!!!!!!!

Anonymous said...

IT LOOKS LIKE HE GOT A NIPPLE WERE HIS DICK IS SUPPOSE TO BE

Anonymous said...

3 cops cant handle 1 drunk man

Anonymous said...

OK i've got two things to say.
First off, this shows how awful America is, this looks like some sort of music festival or something of the same character and this guy can't get away with that? That's pretty weird, if you go to a festival in England it would be unusual not to see a naked guy walking freely around the site.
Secondly, stop complaining, the hippie got what he deserved, he was obviously causing some sort of disturbance before he got naked and then he tried to resist arrest a number of times. So, yeah the police tazered him a few too many times but he did deserve to get tazered at least once so i don't know what that woman that was in the crowd shouting 'STOP IT' is going on about.

Anonymous said...

damn his junk hangs like a horse....not

Anonymous said...

thats the smallest dick ever it looks like a penut out of the shell

Anonymous said...

dude what the hell im 12 and i have a bigger dik then that OMG!

Anonymous said...

For all you people going on about penis size it has nothing to do with some natural law of attraction. Up until the last 100 years or so a big penis was not considered a desirable thing. Given that the vaginal canal is no longer than an average size penis it serves no purpose either. Fuck we are such a primitive backward species

Anonymous said...

GOSH! YO..AND I THOUGHT THAT MY MANS WAS LIKE SMALL, BUT DAMMET..IT IS WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY BIGGER THAN THAT!..6 TIMES BIGGER..OMG...I FEEL BAD FOR HIM...AND THAT WAS NOT POLICE BRUTALITY...DONT BE DUM PPL...

Anonymous said...

my 5 months old bro. is even bigger than him

Anonymous said...

there was a penis in that video.. never saw it>_<

but honestly can you say POLICE BRUTALITY... come on seriously.. then knee drop alone.. talk about possible broken ribs. and the tazer to the neck and right on the uper chest area being DRIVEN into him.. some nub cops right there abusing some other human being that game little to no resistance other then then flayling around for his life once they started beeting the crap out of him LOL i hope he sued.

anna said...

...If mine was that small I would be embarrassed to show it in public

Anonymous said...

Police are the ONLY thing keeping our society somewhat in order. If you don't like "brutality" don't do the crime! They should have tazed his wang off so he can't breed. If he is so drunk to expose his obvious shortcoming(NO man would sober) imagine how he would/does treat/raise children. And all the folks watching the takedown are surely going to behave now. Remember: no police=total anarchy!

Anonymous said...

The cops did a fucked up thing but damn man come on if my dick was that small i b damn if im taking my cloths off...lol wow hung like a grape:)

jack morley said...

i have the "worlds smallest penis" 3 inches hard, 1 inch soft. that guy is "hung" compared to me.

Anonymous said...

The average person would never speak like some of u r in this blog about the size of a womans breasts. As we have all seen, some women have no breasts, only nipples but with the right personality they can be just as attractive.

Anonymous said...

I laughed at 1st. The man is small and he was was so very high :) lol... then.. the cops with all the force... It would have been one thing to cuff him and cover him...3 against one? ...hair pulling? (bytch move)... knee to the groin? (what are you? a mad girlfriend?) and OMG all the tazing...it was excessive...that one cop, he has issues ...It got sad... crazy thing... dude was still high after all that.

Anonymous said...

around 47 seconds a woman shakes his hand and checks his package lol

Anonymous said...

his penis is about the size of a womans clitoris

Anonymous said...

i think having a micropenis is bad enough...why taze him...hes obviously in enough pain alreayd

Anonymous said...

omg dude u mite ass well cut it off

Anonymous said...

Im 14 and its way bigger.....isnt that like a deformity in his body because im sure that is not somthing natural for a (male) body to have!

Anonymous said...

They could have hand cuffed him when they had his hands behind is back the first time... but no they egged him on... obviously they were looking for a fight. Does anyone know if a police brutality claim was filed or not?

Anonymous said...

seriously that guy deserved every taze. They stood there and gave him MULTIPLE chances to put his clothes on. Then they tried to arrest him and he wouldnt stop resisting. Then when the cop took out the tazer gun another cop told him to wait and gave the guy YET ANOTHER CHANCE..the stupid guy knew what was going to happen and he chose for that whole thing to happen. And f*** everyone in that crowd. All of them are bitching and whining like little f***in girls. Get over it. That guy deserved what came to him and personally i think he deserves worse.

Anonymous said...

lol, yeah size does matter--but so does talent, Let's hear it for the boy's who got it goin on--I am so grateful I never had to deal with this on a date--whew--it would have scarred me forever...almost as bad as a natural...

Anonymous said...

Wow, i'm 14 and my penis is way bigger then that......???? Either its really cold out there, or he just has a small penis...... but its funny though

Anonymous said...

It's called micropenis. Google is your friend people

Anonymous said...

i don't think that was a dick i think that was a pimple XD

Anonymous said...

lmao ..im 16 and mine is 8inches..that guy can't ever have sex...doesn't have anything to use :S

Anonymous said...

That's so wrong.....I mean he's already humiliated....Did they really have to beat his ass......I hope those pigs got fucked up later......They were probably jealous

Anonymous said...

gotta say that was pretty funny, but what is funny is that it took three cops and a taser gun to take one wasted guy down. What a bunch of f*ckups...

Anonymous said...

hehehhehhehehe. its a stub.

Anonymous said...

I can't believe that size. I thought mine was small at 4 inches hard. Many girls over the years thought I had the smallest. guess not!!! Even with 4 inches, girl's rather get my fingers. Never had real good sex with any of them. That guy has balls showing off his tiny member!

Anonymous said...

lol mine is 10.5 and im 18

Anonymous said...

The man deserved it.
You cant just go running around naked.
I mean, I know that he was just doing what he believed is right but theres a limit. The policemen only did their jobs, they shouldnt be booed for that. I agree with the tazzering, if the guy had cooperated it wouldnt have come to that.

Anonymous said...

wow dude! i just turned 14 and my penis is 7.5 inches and his is about 7.5 millimeters wow, truly, wow O.O

Anonymous said...

I dont think that it is right to keep on tazering the man like that, I would be grossed out if I saw it in real life and I am just watching it but ya know. And plus why don't you come down here Brasil, they would be tazering men and women all the time but I have to say atleast the men down here have dicks!

Anonymous said...

Omg. Wat kinda police are they!!! Im sure it is already hard enough for him living like that.

Anonymous said...

i like how everyone is more focused on how small this guys dick is when the cops are the ones that should be the focus. Its worthless pieces of shit like that, that give cops a bad name. yeah the guy is naked but how does that justify what they're doing? he's naked, whats the worst he could do to three grown men. These cops are ignorant, cowardly, swine who probably only wanted to be cops so they could hide behind they're badges. they probably have smaller dicks than this guy, thats why they're so mad

Anonymous said...

yeah psychedelics can make it shrink some as well

everyone should have gotten naked too instead of standing around booing/filming

Anonymous said...

The cops were only doing their job. Yeah, the guy had a right to free speech. Was his dick talking? Not in the verbal meaning. They did go a bit taze-happy, but he should have complied alot earlier. at least they didn't beat the snot out of him, it could have been much more corrupt. they were pretty linient in my opinion. If he said noo a second time, his ass would have been in cuffs.

Anonymous said...

ya gotta say that wuz purty funny but the cops got yelled at 4 doing there jobs? i mean it wuz kinda bad 4 him 2 tase him sooo many times but no too many maybe 1 time and if he did not go down the first time i can see tasing him again if he did not go down the first tim but any way... he should sue!

Anonymous said...

OMG thats ridiculous I dont even think he could do anyone, he has the be gay because its to small to get anything accomplished

Anonymous said...

and i thought i was small

Anonymous said...

what the f*** i now it suck for him

Anonymous said...

First off, all of you people who side with he cops and talk shit to the guy are fucking dumb,asshole pricks who don't have anything better to do with their lives but to make fun of people with conditions such as his.

Second, Can't any of you fucking see or are you just to dumb founded about the size of his dick to realize that people were cheering him on, yes there were some insults but for the most part people were cheering. Why?! because for someone ( that guy) who has a condition like that to be able to feel good and comfortable enough to get naked in a big crowed of people like that should be awarded a medal for bravery. Not only was he having a good time, but so was everyone else around him, NO ONE FUCKING CARED!!! if you listen the people even said so.

Third, yes the cops tried to reason with him, and yes he may has resisted a little bit, but the fucking cops were stupid and should never be cops, nor are fit to be cops. they could have just pined him to the ground real quick cuffed hima nd been done with it. I mean there were fucking three of em! and not only that but they were fat fucks to compared to the naked dude. And to watch that video as they struggled to cuffed him was more funny than the fact that the guy was naked ( and his small penis)i mean they would grabe him try to put him down struggle take a step back and from what it looks like try to catch their breath, i mean WTF is that shit! Not to mention that one of the cops fucking droped kneed him in the chest, i mean that cop had to weigh at least 250, and to drop on him like that from at least 2 feet was uncalled for by fare! and to taz him like that, and that much, they could have caused brain damage, or even death!

I hope that guy sued them and got lots of money for that shit, cause it was simply uncalled for that amount of brutality towards him.

P.S for that guy to be moving after that amount of tazing and the knee drop and to still be able to move, i give him props for sure.

Anonymous said...

my baby bro who is 1 years old his dick is bigger then tha but some girl would like to hit tha lol but me

Anonymous said...

WOW, someone said police brutality? There's a thing that's called indecent exposure. Also, did you happen to see that kids were around?

Anonymous said...

feb 14 607pm...........
you should be shot in the face 5 reasons why: a) the dude was on heavy drugs as well as every one there. b) your standing up for a guy that will never ever get laid in his entire life c) i dare you to resist arrest against any cop we are highly trained especially me 25 years in the marine corps d) you are probably a fat fuck that was there during the LSD festival was being held and e) say that a cop shouldn't be a cop to his or her face and see there reaction i dare you

Anonymous said...

the girl who shook his hand was sooo g'damn hot

Anonymous said...

public nudity or indecient exposure, resisting arrest, assaulting a police officer, disturbing the peace, Just a few of the charges he'll be facing.

murdoch said...

hahaha it's funny how all of the cops and marnies commenting can't spell. in 25 years of training you could have picked up a dictionary!

it's sad to see so many people standing idly by...filming and making useless remarks. no one acted to help someone being bullied.

the cops were probably jealous that the hippie's cheese curd dick was bigger than theirs!!!

Anonymous said...

it's like a nipple. hoho

Anonymous said...

fucking pigs. i have nothing but respect for that guy. I hope everyone realizes how pathetic those police officers looked. They tried to forcefully dress him and couldn't so they beat the shit out of him instead. That was one of the most disturbing things i've ever seen. i wish the world was filled with more people like that guy, willing to make bold statements and put themselves in harm's way for the sake of their cause.

Anonymous said...

That really is a small penis but, I hope you make up for it with all the money you should have from those a!@hole cops. P.S. how do you fuck with that thing?

Anonymous said...

ok look. lets all try to focus.
yes the guy has a small penis. yes there is most likely something wrong w/ him to cause this. yes he did NOT listen to the cops. YES the cops over reacted. TO THE JARHEAD/COP..... and i say Jar head not to offend you but mainly cos i cos i know it will get your attention. **** many friends and family in the military and support all branchs**** you are right in daring someone to tell a cop that they shouldnt be one to their face. not many people will. HOWEVER weather or not you are ment to be a cop and weather or not as a cop you made a BAD decision are 2 different things. i have spoken w/ 3 cops and 2 corrections officers and they all agree that the cops did over react. and if you actually think about it, and take the time not to be pissed off cos of everyone else's reactions you would know that as well. if you dont then that would be one of those bad decisions as a cop. and by the way to everyone else that is saying he should have gotten worse or anything similar, you guys clearly know nothing about the human body. there is a reason that when a cop tazes you the ONLY do it in your stomach, lower back, and below the waist. ANYTHING higher, like the chest near his heart, or his neck could cause cardiac arrest. and the reason they only taze someone once or twice is cos too much electrical shock is bad for any person. like i said cardiac arrest is a main issue. along w/ brain issues, and supposed he goes into cardiac arrest, since it was done w/ an electric shock, the AED **Automated External Defibrillator** could not work cos there has already been multiple electrical shocks to the heart. and not being able to restart the heart leads to no O2 in the brain and that leads to brain damage. i can understand why people laugh at the video cos of the size of his penis, but remember that he is actually a REAL person, and the cops treatment of him could have ended so much worse than it did. and another thing to keep in mind while defending these cops is to try to put yourself in his position. if you are intoxicated, and you resist the cops, would you like it if they kept tazing you after the put all of their weight on your chest? or what if it was someone you knew? the girl in the background was right to yell "stop it". if you ever end up in that situation you should hope someone steps up for you. cos cops are trained to use the tazer and their guns for that matter as a last resort. he was non violent. however he was resisting. so yes. tazing him ONCE was ok. however multiple times is not. and if they used their training that has been with them SINCE BEFORE THEY WERE ALLOWED TO CARRY A TAZER, they would NOT have needed one.

agree or disagree w/ me all you would like.
i will not tell you that you are right or wrong.
this is simply my opinion.
take it or leave it.
i really dont give a shit what you think.
if you would like to reply to me directly you can

leaveyouropinion@hotmail.com

James said...

how can these guy be considered as policemen!! fighting 4 almost an hour with one guy.

Moko 2.0 said...

LOL at the cops receiving criticism. Stop fighting and none of this will happen. It's not fucken rocket science. If he had put his clothes on when they asked him too straight up he would've been left to it, but no, he kept fighting, and now the cops are the bad guys?. lol Fuck off.

Lon said...

Big deal the guys got a small dick...he's doing guys like me a favour and not all girls care about this anyway.I think it was really brutall what these pigs did to him:there are many other ways that they could have handled this without the need to pull this guys hair...what arseholes=p

BedBug said...

wow im glad i dont have a baby dick. if i had a dick like that id kill myself. if i was there i would rip my clothes off too, just to show off lmfao.

emu_88 said...

If you notice everyone was all sat down on the grass doing thier own thing at the begginig. Then the police got a bit brutal & thats when everyone thought "Hey that doesn't look right." I think cops might get a little power crazy & they dont even notice. They have the right to use a taser gun on people but civillians don't, that's gotta do stuff!

If they'd just sorta stood back, watched to make sure nothing got out of hand (maybe stepped in if people started to complain) the guy would have probably done his thing, said his piece, got dressed & gone home. He's not hurting anyone & plus it's America. If you can't do it there where can you do it!?

FREEDOM OF SPEECH, FREEDOM TO EXPRESS! No matter what people to or believe in this world there will always be somebody who is offended. That's just the way it is so why can't we all just accept that & get on with it. Even being offended is offensive to somebody!

I like that the lady shook his hand. It made a statement. Plus she had a sneak peek as she left if you watch closely. Ha funny!

nathan said...

listen here now,
that man clearly does not have the smallest penis in the world because that record is held by me. mkay mine when im hard as a diamond in an ice storm i am a large and very welened out half a centimeter and you can take that to the bank

Cody said...

What most people don't understand is that police are PEACE OFFICERS and therefore are PUBLIC SERVANTS and cannot touch your or I without permission. This was going to be a funny video about a little penis, but it became a prime example of how sick the country(so called) is. Police have been so corrupted in modern times that they are first and foremost POLICY officers for corrupt politicians and a sick majority. Always remember, you and I are MEN and WOMEN, Statutes DO NOT apply to men and women, only a PERSON, which is a legal entity, NOT you and I. Police have no right to do anything at all, only permission. They abuse this power.

jrhampt0003 said...

It true cops abuse their power...BUT this douche bag deserved every taze! This fuck was RESISTING ARREST!!!!!!!!!! They gave him MULTIPLE chances...and alot of you are saying "wow you think with a penis that small, the police would leave hime alone, dont he have enough proplems" WTF! If there was a homeless guy hitting you, would you hit back or say, "AWW he's homeless, so sad...i won't fight back!!!!!!!! HELL NO that tiny fuck had a chance, and another, and another, and ANOTHER...and blew em...he deserved...AND IDC show this vid to police..he WILL NOT WIN IN COURT!!!!!! He RISISTED so they could have beat the shit out of him, NEARLY killed him, and got away with it...GROW the fuck up and let the Law Enforcement do what that have to to keep dumb asses like that out of the street! THANKS TO THE THREE COPS!!! HELL YEA!

jrhampt0003 said...

IT's PUBLIC INDESENCEY!!!!!!! IT IS ACTUALLY ILLEGAL!!!!!! Expose yourself to an officer...that guy had MORE than enough warnings...but when a man of law tells you to do something have respect and PUT YOUR DAMN CLOHES ON!

jrhampt0003 said...

Yea they cops went taze crazy...disagree there...BUT he LISTEN TO THE CROWD AT THE BEGINING OF THE VIDEO>.....they are ALL hollering at the police...to get their billy clubs, and to get the guy out of there...THEN after he resisted arrest,.....AFTER HIS 5 ATTEMPTS TO WARN HIM TO LEAVE, OR GET DRESSED the crowd started booing...EVERYONE IN THIS VIDEO IS FUCKING RETARDED!

austinland97 said...

wow tiny dick haha mine is way bigger den that and im way younger

VanSter said...

if anyone that was in that crowd yelling shit like "stop it, stop it! omg stop fucking being mean he's not doing anything!" SHUT THE HELL UP. These cops tried for far to long to reason with this drunk piece of shit, they should have tasered him from the beginning. They are trying to maintain the law which states you cant be fucking NAKED in public. Dumbasses. Yet another day at work being yelled at for doing their jobs for these cops. Keep it up men, one day maybe people wont be such fucking dumbasses but dont hold you breath!

Lil said...

I'm glad i have a bigger dick them him. I'm Asian too.

Damian said...

I think VanSter and others that dont accept that tazing this guy was unnecessary ( they could just handcuff him.. they were 3 against 1 drunk guy!) has the same penis problem ( small penis ) and they are mad because this guy with same problem as they exposed himself to the public and all the people saw hes small penis. They just try to hide the problem and prevent that others in the future expose their tiny pennises.

It's just what i think!..

mpwsomething said...

I believe there should be some kind of company out there that matches poor fellows like him with other females with equally undersized genitals. I feel good awful for this human being. And feel awful that the police have put a man in a state of insanity to the ground like that. They had to do their job, it's not like they feel great about doing what they did. Nevertheless, Kudos for that man for fighting the shame the best way he can. And for all the heartless comments out there: I'd like to see you have the ability to deal with his problem in another life and be as optimistic as he is. That guy has it rough because of an over-opinionating public... What a sad, imbalanced world we live in.

... I hope someone takes the match-making for people with small genitals and makes gold out of it so I don't have to see depressing bullshit like this ever again. ugh.

lovelyanime1 said...

wow, was tht rly neccisary to taze him so much?
they couldve just pinned him down and arrest him but noo, police men have to be big a** douches and taze him =\
i bet tht hurt alot >_<

Ken said...

Actually, nothing out of the ordinary happened, after the perp was detained, he was brought into prison, put in court, severely fined for indecent exposure, sentenced to two months in prison on charges of resisting arrest, public drunkenness, indecent exposure, ad disturbing the peace. He never tried to sue the police and they didn't get in any trouble. The officers involved were not punished, because they were found to be entirely in the right.

cory said...

LMFAO why would a guy with a dick as tragic as that want to publicly flash? bwahahahaha

YOUR MUM said...

LOL WHERE THE FUCK IS HIS PENIS LOLOL ! HE MUST'VE DROPPED IT HAHAHAHA ! HILARIOUS SHIT MAN. THEY SHOULD'VE TASERED HIS BALLS AND HE'LL PROABBLY SQUEAL LIKE A FUCKING PIG ROFL =Þ

Didier said...

Why are people laughing at this mans Penis? Mine is much the same now I am older and diabetic. Even so, it was never big and my ex wife used to mock me over it. I have known other women who would do it also, apart from those, only teenage boys or college guys that have not matured would think this was a reason to insult and humilliate someone. It is not unusual to have a small dick especially if you are overweight, the reason guys appear to be bigger on average is because only the bigger dick guys are prepared to show them. Girls that laugh at small dicks do so to make it look as if they can choose who they want to have sex with and that a small dick is no use at all. Fat, unattractive girls tend not to laugh at them, or more mature girls with less to prove to their peers. I think this guy probably got some relief out of not having to be ashamed of himself for once. I wish I could show mine off.

Dillon said...

its a federal offense to be nude in public if your not in a designated area for it. ex. nude beach, strip club. So don't cheer him on, he was breaking the law.

Daniel said...

he got tazed for grabben the cops junk

Anonymous said...

"say that a cop shouldn't be a cop to his or her face and see there reaction i dare you"

I've said it to a cop before. Matter a fact, when I was rear ended by a police officer, and he tried to cover it up making it seem like my fault saying I was "high" - I took the case to court, and proved that I was sober and he was in the wrong, he was fired and now works at a Walgreens as a casher.

I go to the Walgreens and always pay for my stuff with him just to add insult to injury.

Arthur said...

I have to say that I am sorry for this kid. It's not because of his penis size, but what he probably suffered while younger and until now from society itself. Whether its a genetic thing or not, people should learn to respect others and not mockanyone with any sort of visible physical issue. You don't choose how you are going to be born, otherwise, based on what society thinks, all men would have mandingo-sized penises.

Anonymous said...

For those of you whining about police brutality, stfu. The cops gave him ample opportunity to cover his baby dick, get dressed, and stay and enjoy the rest of the day. He chose to throw his clothes, continually slap the biggest cop on the shoulder and then resist arrest for five minutes. This dude was clearly on something, since he fought a taser well enough to keep yelling about what a "beautiful thing" it was while he got jolted repeatedly. No pity whatsoever for what the cops did to him. I do feel bad that he's hung like a four year old.

Anonymous said...

If you refuse arrest the cops are pretty much aloud to do whatever they want...it's for their own safety...i don't see anything wrong with what they did...im no police officer or anything but if i was the drunk tiny dicked idiot i would expect the same reaction from the cops...even after they tazed him he still tried fighting...that wasn't real brilliant of the drunk guy. Who took the focus of that incredibly tiny dick and focused on the lame claim of "police brutality" this video wasn't trying to show that, it was clearly trying to show his tiny little johnson

Archiel said...

the comment on police brutality are pointless. the cops did give him a warning a couple of times, what more do you want? a cookie?or perhaps another alcohol? LOL. that tiny weenie drunkard deserve a lot more face kicking from the cops.

Anonymous said...

he should be so lucky to being just tazed for continuing resisting arrest and sexually assaulting an officer by grabbing the officers balls. they had every right to just ground and pound for what he did where they definitely held back with what they were permitted to do in that situation. i think the guy tried grabbing the officers balls just to see what it feels like to have a real pair in his hands.

Anonymous said...

Abusing cops its so lame i dont think that any man have the guts to do what this guy did. it was amazing, think about it if you had this tiny penis would you have the guts to show it to the all world? well my answer is nope you dont. this guy is a HERO.

Anonymous said...

Two things ...yes ...world's smallest dick ..jeez poor guy...he clearly has big 'er i mean small issues and perhaps the need to act out and pubicly 'er i mean publicly in an attempt own up to his obvious shortcomings.
Second ...the cops tried for a minute to be civil and asked him politely to put his clothes on...he refused ( which is his right ) they of course then had the right ( under the current outdated, repressive so-called decency laws) to arrest him.But real professional law enforcement techniques were abandoned for the dickless,( oh sorry,bad choice of adjective)weak and gutless taser approach. Simply restrain him and put him in cuffs ...stick him in the patrol car ...give him a ride to the station...the end.These 'officers" were truly pathetic...so unskilled and lame...FAIL ! They should be fired ...and he ( our happy nudist) needs to grow a dick or consider surgery ...YIKES ! :)

Anonymous said...

I find this very difficult to masturbate to

7b60599a-069c-11e1-90d6-000bcdca4d7a said...

Come on people...this is whats wrong with our country. huge crowd vs. 3 cops. Those people should have bull rushed those pigs and beat the shit out of them in the name of humanity. There's power in numbers. Those pigs wouldn't have taken on a mob, but thats the problem these days...no one wants to stand up and ban together to stop shit like this. That does not warrant a taser. He is a damn naked hippie let him be....go arrest the Wall Street barons who rob this country blind everyday and shake the very foundation of this country. Instead lets pick on a naked peaceful hippie....

Anonymous said...

What was up with the foxy brunette in the white pants walking up to him and shaking his hand, and then, glancing down at his penis? The crowd seemed to spur him on. I'm sure if he was left alone, nothing would've happened, eventually he would've just put his clothes back on, and wandered away. Sad...

Anonymous said...

A lot of people don't seem to understand that the whole idea behind the use of a Taser is to prevent injuries to the suspect. The Taser affects the central nervous system by not allowing the suspect to resist further, so that hopefully he can be restrained from actions that could hurt himself or other people. True, the law enforcement officers could have achieved a similar result by a strike with a hard object to the rear of the leg, but that would likely have caused his knees to buckle and him possibly causing injury as he fell. After attempting to reason with an irrational suspect, there is little choice but to use physical force to encourage compliance. One of the most effective is known as "pain compliance", which, on most use of force continua, begins at the "active resistance" stage (i.e., the said suspect is taking actions, such as tensing muscles, that actively resist handcuffing, a takedown, transport to a vehicle, etc). Often, officers are required to attempt techniques with minimal possibility of injury, such as use of immobilizing devices such as the Taser, before escalating to hand-to-hand combat or pepper spray. Ultimately, however, police officers are generally authorized by law to use any force *necessary*, except deadly force (unless a person's life is in danger or the suspect intends to commit a forcible felony) in order to safely effect an arrest. The fact that the suspect continued to resist after being Tased also indicates that things would have just gotten worse had the officers skipped that step and went straight to punches and kicks or the use of a firearm.

Anonymous said...

all the stupid people with their stupid comments saying this is police brutality is wrong. And sue the officers why for doing their jobs. if the cops would have used their full training the altercation wouldn't have gone on that long. they were trying very hard to be nice and get him to put his clothes back on so he can continue to have fun. but when you don't comply with a police officer that is exactly what happens. you have to remember 3 cops verses 1 guy and hundreds of spectators. they did everything in their power to arrest him with out starting a riot all those people can create mob mentality and they would have probably done worse things to those officers.

Anonymous said...

WTF? Seriously? So for being naked you deserve to get hurt, humiliated tazed etc? I mean, don't you people see what kind of society we live in? I can understand police using force to prevent people getting hurt, or to garantee basic rights for everybody. I can even understand police forcing him to put cloth on, but what did they obtain by using force? Did it change anything? Was the naked man dangerous? Was he threatening anybody?

Hey people, WAKE UP!!! The police officers where mad at him because he did not respect there arbitrary authority, and that is why they used violence. But in what kind of world does police use violence against pacific people who just decide that they don't want to play in society's absurd game anymore...?

Yes, this is called OPPRESSION! If anybody is different from you, even if he isn't hurting anybody, just hurt him, so he will just become like you, and if he still doesn't, well, at least he will be hurt. This is exactly what SOVIET RUSSIA did!!!

Just to sad for all of you people who think of it of normal to use force against someone who just takes the liberty of being the way nature intended him to be... what will you say the day you get hit, tazed, thrown in jail because of you beeing simply different from the government in place? (Even if you would never hurt anyone...)

Anonymous said...

IF IT HAD BIN A WOMAN, THIS WOULD NEVER HAVE HAPPENED!

Anonymous said...

And you claim to live in a FREE COUNTRY? Where is freedom here?

Anonymous said...

I never thought I'd see a man whose testicle is bigger than their penis.

Anonymous said...

He must be a grower, not a shower..

Anonymous said...

dude wasnt hurtin anyone, cops were a little excessive as always when they could wave subdued him without tasing him multiple times. as if having a small penis wasnt punishment enough... poor guy

Anonymous said...

I think the man's a legend and he shows no fear.. the Cops were absolute pricks trying to get macho in an imaginary wreastling ring. That's America for you.

Anonymous said...

If those were all white cops and the naked dude was black, everyone would have been calling it racism.

Anonymous said...

I feel so proud after watching this video . YEP I AM A MAN !!!

Anonymous said...

I have a tiny one

jack parr said...

definatley an obama voter..

Anonymous said...

If the Police would have tried that shit on our side of town, we would have fired them after whipping thier asses with thier own guns and night sticks.. Those Motha Fu#k@*s work for us and somehow they keep forgetting that.

TJ in NJ said...

You know what all aside that he has a small one, the Police showed brutality towards him. You cannot use a taser more than twice on someone, they should have had him in cuffs before the second sting. They had to use two guns one with the cords and one without. The one without they spiked him at least 5 times which wrong. Can they see he is delirious by now and cannot do anything. What lousy police and wonder why some people have no respect for them.

Anonymous said...

That was a pretty "ballsy" move on his part.

Anonymous said...

of course hes white

Anonymous said...

ppl r so cruel man ..you only see what's on the outside...imagine how this man felt all his life

Anonymous said...

who says that you can't tase more than once, the guy was obviously high and that's why taser gun didn't work the first time, the pólice were only doing their Jobs you can't let people exposing in public period.

Anonymous said...

to all the people that claim it is right for this guy to be nude in public, please post your addresses so I can show up nude in your front door.

Post a Comment